قصص وروايات

قصة غريبة

داغر بكل استغراب جوزها
حسام ض م. حواجبه با ستغراب مالك استغربت كده ليه
داغر من كتر ما كان مش مصد ق بقي في حيره وذهول ووقف مكانه ومبقاش سامع حد ومابيردش علي حد
هدير قربت منه بسرعه داغر انا هفهمك

اللواء المنشاوي انتي مش قيلالوه ياهدير انك متجوزه
هدير بتوتر بابا .. اناااا
بقلمي مآآهي آآحمد
داغر قط عها في الكلام بسرعه
داغر بكل تكبر واي اللي يخليها تقولي حاجه زي دي .. دي حاجه خاصه بيها ما تهمنيش حتي ا
اني اعرفها ..
الطفله انتي بجد متجوزه ياهدير
هدير انااا..
حسام قط عها في الكلام ونز ل وطي وبقي في نفس مستوي الطفله بابتسامه
حسام اه وانا بقي جوزها .. اي رايك فيا حلو وقمر كده زيك
الطفله بعدت عنه خطوه واتخبت في داغر ومسكت في رجله
بقلمي مآآهي آآحمد
هدير كانت بصه لداغر والد موع في عنيها وجواها كلام كتير عايزه تقوله لداغر بس مش عا رفه
ماما هدير لاحظت كده ولاحظت صد..ممه داغر كمان وحست ان في ما بينهم حاجه
ماما هدير

هدير وحسام لبعض من زمان هو ابن عمها ومن زمان واحنا بنقول عليها انها مراته وهو جوزها .. وقبل ما تتخطف بحاجات بسيطه كنا بنحضر لكتب الكتاب بس ربنا ما ارادش وحصل اللي حصل
داغر سمع كده بقي قلبه زي ما يكون في نا ر
داغر بنرفزه وعص بيه احنا لازم نرجع المركب
هدير بلهفه ليه .. ليه
حسام بصلها كده با ستغراب

هدير بلعت ريقها اقصد. .. اقصد. انتوا مش كنتوا متفقين انت والطفله تقعدوا معانا يومين او حاجه عشان خاطر الطفله يعني تغير جو
الطفله بكل حزن وهي زعلانه من هدير مالكيش دعوه بيا تاني يلا ياداغر
اللواء المنشاوي قولي يابني اعملك اي عشان اردلك الجميل ده
داغر في نفسه وهو ضاغط علي ايده وضوافره دخلت في بطن ايده من كتر الغيظ بقت تجيب ډم
داغر مافيش حاجه تقدر تعملهالي خلاص .. بنتك عندك ..
الكس ره كانت في قلب داغر كبيره بس داغر لا يمكن يبين انه مهتم كبريائه عنده اهم من اي شىء هدير كدبت عليه ودي حاجه داغر مايسامحش فيها ابدا
داغر يلا ياطفله
ولسه بيديهم ضهره وهيمشي هدير بقت د موعها نازله علي خدها ماما هدير شافت كده راحت بسرعه نطقت وقالت
[[system-code:ad:autoads]]ماما هدير مش نفسك تعرف مين اهل مامتك
داغر وقف ومديهم ضهره .. هدير اول ما مامتها قالت كده مسحت د موعها بسرعه بأيديها اول ما شافته وقف
داغر وهو مدي ضهره ليهم والطفله ماسكه في ايده لفت وشها وبتبصلهم
ماما هدير بتوتر هدير قالتلي .. هدير قالتلي في التليفون ان مامتك مصر يه بس انت ما تعرفش حاجه عن اهل مامتك .. احنا نقدر نخليك تشوفهم
داغر ابتدي يهتم ازاااي
ماما هدير ما تنطق يامنشاوي
اللواء المنشاوي مجرد ما تدينا اسمها في خلال يومين اتنين بالظبط هعرفلك مكانهم وافق انت بس
حسام ياجماعه سيبوه علي راحته لو مش عايز .. ولسه هيكمل
داغر موافق .. اسمها حسناء
حسام بص لداغر بصت غيظ واتنفس بغيظ
داغر لف وشه يمين وركز سمعه مع حسام وفهم
بقلمي مآآهي آآحمد
المنشاوي حسناء اي يابني علي الاقل اسمها رباعي
داغر حسناء محمد حسين الد مرداش
المنشاوي طيب يلا بينا
داغر لاء احنا هنفضل هنا ولما تعرفوا حاجه عنها ياريت تبلغوني
اللواء المنشاوى احنا هنا في مينا السخنه في السويس والفرق ما بينا وما بين مصر. مش اقل من ساعتين سفر وهتضطر انك كده كده تسافر ما تقلقش خالص انا عايزك تطمن احنا في اقل من يومين اتنين وممكن في يوم وممكن كمان ساعه محدش عالم نعرف مكان اهل والداتك ..خليك معانا ياداغر و هنجيبلك عنوان اهل والدتك وعندنا شقه تقدر تقعد فيها متجهزه من كله لو مش عايز تقعد معانا اليومين دوول .. انا مابحبش اكون مديون لحد انت انقذت بنتي وانا هعرف مكان اهل والدتك ده لو حابب
[[system-code:ad:autoads]]داغر __________
ماما هدير قولت اي يابني ربنا يهديك
المنشاوي ردك اي يابني
هدير كانت هتمو ت وداغر يوافق مكانتش عايزاه يسيبها ويمشي بقت تبصله وتدعي في سرها انه يارب يوافق
حسام هتفضل ساكت كده كتير شكلنا وح ش واحنا واقفين كده
بقلمي مآآهي آآحمد
داغر رفع حجبه اليمين موافق بس بشرط
هدير اول ما لاقته قال موافق اتنهدت وارتاحت
داغر لو هنقعد عندكم مابحبش اشوف حد لحد ما تجيبوا العنوان وكل واحد فينا مايعرفش طريق للتاني
الكلام ده داغر كان بيوجهه لهدير وهدير فهمته
ماما هدير اللي تشوفوه يابني
المنشاوي اتضايق من طريقه داغر جدا بس كان مضطر انه يوافق
حسام لا لو علي كده تمام يبقي كلنا اتفقنا
بقلمي مآآهي آآحمد
وكلهم ابتدوا يمشوا قدام وهدير عا رفه ان ده مكان جديد علي داغر بطئت خطوتها وراحت للطفله ونز لت في مستوى الطفله ووشوشتها في ودنها
هدير بهمس عايزاكي تبقي عيون داغر ياغدير ممكن ما تسيبهووش لحظه لحد ما يتعود علي المكان
داغر سمع هدير وهي بتقول للطفله كده
هدير انا عا رفه انك سمعت انا قولتلها ايه .. ارجوك خليها عنيك لحد ما تاخد علي المكان مش اكتر
داغر بكل استحقار خلصتي
هدير ايوه
داغر ارجعي لجوزك
بقلمي مآآهي آآحمد
حسام بزعيق يلااااا ياااا هديرر
هدير بصت لحسام بتوتر جايه .. جايه ياحسام
هدير جريت علي مامتها وحسام
حسام بيحط ايده علي هدير
هدير اوعي ايدك دي انت بتعمل اي
حسام اي وح شتيني
هدير بغيظ انا رايحه لماما وسابته ومشيت
وبالرغم من المسافه اللي ما بينهم الا ان داغر سامع ود مه كان بيغلي بس قدام هدير ولا فارق معاه
بقلمي مآآهي آآحمد
داغر كان حاطط ايده علي راس الطفله وسامع اصواات كتيير اوي اصوات مش متعود عليها ناس كتيير بتتكلم .. صوت ونش في المينا ناس بتزعق ده غير انه بيسمع دبه النمله اصوات العربيات حاجات مش متعود عليها داغر طول عمره عايش في هدوء هو والطفله

الطفله وهي ماشيه لاحظت ان الناس بتبص عليها بقت كل شويه تودي وشها الناحيه التانيه تبص شمال تلاقي الناس برضوا بتبص عليها ويستغربوا من شكلها
الطفله بقت مړعوبه من نظراتهم ليها وبقت تحاول تخبي وشها بايديها
بقلمي مآآهي آآحمد
داغر حس بيها وفهم وطي بسرعه وشالها وهي بقت تخبي وشهاا في حض نه وبكده داغر لما بقي شايل الطفله مابقاش حد يوجهه يمشي وراهم ازاي
هدير بتبص وراها شافتهم وعرفت علي طول انه مش عا رف يمشي فين ولانها عا رفه انه هيرفض مساعدتها راحت وقفت وبقت تضر ب في الارض برجليها داغر بقي يحرك راسه شمال ويمين لحد ما ركز مع الصوت وبقت تمشكي تدب في الارض برجليها داغر فهم وبقي ماشي ورا صوت رجل هدير وبقي ماشي وراهم لحد ما اخيرا وصلوا للعربيه
داغر ركب هو الطفله قعدت غلي رجله قدام هو والطفله وحسام بيسوق وهدير كانت ورا داغر علي طول وبقت فاتحه الشباك هي والطفله والهوا بقي يرجع شعرهم لورا .. الطفله طلعت ايدها من الشباك راحت هدير طلعت ايدها هي كمان ولمست ايدها وابتسمتلها .. الطفله راحت مكشره في وشها هدير رجعت ابتسمتلها تاني وبشفا يفها بقت تتكلم من غير صوت
هدير ماااا تتتتسسبنيييش ما تسبنيش
الطفله قرات شفا يف هدير وفهمت .. وداغر سمع حركه شفا يفها وفهمها بسرعه راح دخل الطفله من الشباك بغض ب وض م.ها لحض نه
هدير طول الطريق كانت بتبص علي داغر في مرايا العربيه وبتبص علي ملامحه ومش عايزه تنز ل عنيها لحظه واحده
من عليه عشان ما تضيعش لحظه من عمرها وهي مش شيفاه قدامها
حسام لو تحب تكلمنا عن نفسك شويه ياداغر
داغر مابحبش
ماما هدير سيبه بر احته ياحسام
حسام مش عبيط هو فاهم اللي بيحصل بس كان عاوز يكره المنشاوي في داغر
المنشاوي بتنهيده غيظ علي راحتك
واخيرا وصلوا البيت كانت عماره كبيره البواي جرى عليهم
البواب حمدالله علي السلامه ياهدير يابنتي
هدير بابتسامه الله يسلمك ياعم احمد
البواب مافيش شنط ياست هانم عشان اطلعها
ماما هدير لا ياعم محمد كتر خيرك
البواب اول ما شاف الطفله بحركه لا اراديه منه
البواب اعوذ بالله من الشيطان الرجيم
داغر اتنرفز وفي لحظه كان ماسك البواب من رقبته وغرز

ضوافره فيها
البواب مابقاش قادر ينطق
حسام حط ايده علي داغر عشان ينز لها بقي يحاول مره في التانيه مافيش
كلهم كانوا واقفين حواليه وهو ماسك في رقبته
هدير بخو ف وړعب سيبه .. سيبه ياداغر هتمو ته حرام عليك
المنشاوى وحسام الاتنين بقوا ايديهم ماسكه ايد داغر عشان بس يحاولوا يرفعوا ايده من عليه مافيش زي ما تكون كماشه اتلفت حوالين رقبه البواب
داغر بكل غيظ ايه .. شوفت عفريت
البواب بقي بيطلع في الروح
بقلمي مآآهي آآحمد
حسام طلع المسد س ورفعه علي داغر
حسام لو ماسيبتهوش .. هضر بك بالنا ر
هدير بعياط سيبه .. ابو س ايدك سيبه
داغر اصلا كان متغاظ وانه يكتم غيظه ونرفزته وعص بيته طول الطريق دي حاجه مابتحصلش
كان لسه هيتحرك لحسام عشان ياخد منه المسد س راحت هدير وقفت قدامه
هدير بلاش ياداغر .. بلاش وحياه الطفله عندك لا انت سايبه
الطفله سيبه ياداغر
داغر فاق. لنفسه اخيرا وساب البواب ماما هدير جريت علي البواب بسرعه وطلعت المنديل وبقت تمسح الډم لعم محمد
[[system-code:ad:autoads]]المنشاوي بعص بيه مايه ياحسام بسرعه اتحرررررك
حسام مشي من قدام داغر
وهدير كانت لسه واقفه قدام داغر ود موعها نازله منها
هدير اهدي .. اهدي ياداغر مافيش حاجه تستاهل لكل ده
داغر رفع وشه وعلاما ت القرف كلها باينه علي وشه
داغر مش طايق اسمع صوتك ولا شم ريحه نفسك ابعدي ..عني .. احسنلك
هدير هبعد .. بلعت ريقها اكيد هبعد هدير راحت قدام خطوتين كده لمامتها
هدير انت كويس ياعم محمد
البواب وهو بينهج كويس .. كويس يابنتي
ماما هدير با ستغراب اي يابنتي اللي حصل ده
هدير حطت ايدها بسرعه علي بوق مامتها وشاورتلها انها تسكت
بقلمي مآآهي آآحمد
داغر بقي واقف وساكت ومش عا رف ازاي فقد اعصابه كده
المنشاوي حصل خير .. يلا نطلع
المنشاوي كان مستغري جدا من اللي حصل بس كان بيحاول يعدي اللي حصل وقال في نفسه هما يومين نقضيهم بالطول او بالعرض ونخلص
الكل طلع وركبوا الاسانسير ولاول مره داغر والطفله يركبوا اسانسير في حياتهم وكانت الطفله خاېفه جدا وماسكه في داغر
[[system-code:ad:autoads]]هدير ما تخافيش ياغدير ده بدل ما نطلع السلم عشان ده في ادوار عاليه اوي فمش بنقدر نطلع علي السلم مش اكتر الطفله كانت ماسكه ايد داغر جت هدير عشان ټلمسها لمست صوابع داغر راحت رفعت وشها وبصت لداغر وهي لسه لامسه صوابعه راح داغر زق ايدها بعن ف ووطي شال الطفله
هدير غمضت عنيها واتنهدت تنهيده حزينه وبصت في الارض

ماما هدير اتفضل يابني .. اتفضل
المنشاوي بيطلع المفتاح بتاعه عشان يفتح الباب داغر سمع صوت المفاتيح
داغر هي دي الشقه اللي هنقعد فيها
المنشاوي لاء مش هي.. الشقه اللي قصاد ها
داغر طيب ارجوك تفتحها
حسام بقرف علي طول كده
داغر ياريت تسيبوني علي راحتي
بقلمي مآآهي آآحمد
المنشاوي طلع المفاتيح وفتحله الشقه داغر دخل هو والطفله المنشاوي لسه هيدخل عشان يوريله الشقه داغر قفل الباب في وشه
بقلمي مآآهي آآحمد
المنشاوي بغيظ دي قله ادب دي
ماما هدير خلاص .. خلاص يامنشاوي عشان خاطر ربنا بلاش مشاكل هما يومين نقضيهم بالطول والعرض ونكون وفينا الدين اللي علينا ده لولاه كان زمان بنتنا الوحيده اللي طلعنا بيها من الدنيا كان جرالها حاجه بعد الشړ
المنشاوي وهو اللي مصبرني عليه حاجه غير كده
هدير ممكن ندخل جوه بقي
حسام احنا نسيناكي خالص ياحبيبتي من قله ذوقه اكيد تعبانه وعايزه ترتاحي
بقلمي مآآهي آآحمد
هدير نفخت في وش حسام هوووووف انا داخله اوضتي
حسام دخل بسرعه ورا هدير
حسام هدير استني .. استني ياهدير
هدير دخلت اوضتها وقفلت الباب في وش حسام
حسام هي بقت كده
ماما هدير معلش بتدلع عليك ما انت عا رفهه .. طول عمرها كده معاك ..
حسام لما نشوف اخرتها
داغر كان سامع كل حرف بيتقال في بيت هدير الشقتين جنب بعض اللي يفصل ما بينهم حيطه مش اكتر وهو قوه سمعه رهيبه
ابتدي يتحرك في الشقه ولانها حاجه جديده عليه ومايعرفش اماكن اي حاجه فيها كان كل ما ييجي يتحرك بسرعه يتخبط مره في الطرابيزه ومره في كنبه مره في باب لسه مش متعود علي اي حاجه حرفيا
الشقه للاسف كان فيها مرايات والطفله دخلت اوضه النوم وبصت علي شكلها واول ما شافت شكلها بقت تصر خ .. تصر خ وهي واقفه قدام المرايه داغر بقي يروحلها بسرعه وكان وهو بيجري عليها كان بيتخبط في اي حاجه واخيرا وصلها
داغر بخو ف في ايه .. انتي .. انتي كويسه
هدير سمعت صوت الصر يخ فتحت الباب بسرعه وطلعت تجري
المنشاوي رايحه فين ياهدير

هدير الطفله .. الطفله بتصر خ يابابا
هدير بقت تخبط علي داغر بس داغر مافتحش
راحت جابت المفتاح بسرعه من باباها وفتحت الباب
وجريت علي غدير
لاقت داغر ماسك هدير وبيحاول ياخدها في حض نه بس الطفله مش راضيه وعماله ټعيط وتصر خ وحاطه ايدها علي وشها
هدير شافتها وهي واقفه قدام المرايه عرفت انها شافت شكلها
هدير سيبهالي انا هعرف اتصر ف معاها
داغر بكل غيظ من هدير ابعدي انتي ..وزقها وقعت علي الارض
هدير اخدت نفس وطلعته بهدوء ورجعت تاني للطفله .. ومره واحده الطفله اترمت في حض نها وحض نتها
المنشاوي وماما هدير وحسام جم وشافوا الطفله وهي بټعيط في حض نها
هدير ممكن تسيبوني انا وهي لوحدنا شويه ياجماعه
ماما هدير اه طبعا يابنتي .. تعالي يامنشاوي انت وحسام
داغر رفع حاجبه الشمال انا مش هسيبها
هدير ماقولتش عليك
ماما هدير تعالي ياحسام اطلع
حسام يعني نسييهم في الاوضه لوحدهم
ماما هدير اناهفتح الباب مش هقفله واحنا بره مش هنروح بعيد
بقلمي مآآهي آآحمد
المنشاوي انا مش عاجبني الوضع ده
ماما هدير هوووووووش تعالي معايا
الطفله بعد ما طلعوا
الطفله دلوقتي بس عرفت ليه كنت بتشيل المرايات ياداغر من البيت
داغر يا طفله .. انااااا
الطفله بعياط انا.. عا رفه .. انا .. عا رفه اني شكلي وح ش بس مكنتش اعرف اني شكلي مرعب كده ..
كنت دايما بشوف شكلي في عيون الناس بس مكنتش اتخيل ابدا اني مرعبه اوي كده
هدير اخدتها لحض نها اكتر وض م.تها ليها اكتر
هدير مش بالشكل .. عمرها ما كانت بالشكل ياغدير .. عا رفه اهم حاجه اللي جوه قلبك ياما ناس شكلها حلو بس جوه قلبهم اسود .. اسود اوي لكن انتي اللي يعرفك يحبك علي طول
داغر فعلا اسمعي كلامها كويس ياطفله هي فاهمه اللي بتقوله كويس اوي عشان جربته
هدير فهمت داغر وض م.ت شفا يفها واتنهدت
هدير ساعات بنضطر نعمل حاجات غص ب عننا
داغر مافيش حد بيتغص ب علي حاجه هو مش عايزها
الطفله هو المفروض ان انتوا بتتكلموا عن نفسكم صح
بقلمي مآآهي آآحمد
هدير لاء .. لا .. لا انا بس عايزه اقولك ان دلوقتي الطب اتطور جدا وفي عمليات بتتعمل وممكن ترجعي زي ما ربنا خلقك وتبقي طبيعيه زينا
الطفله بجد ياهدير
هدير بجد طبعا
داغر ما تعودهاش بحاجه انتي مش قدها حاجه مش هتحصل في الحقيقه

هدير ليه مش هتحصل
داغر عشان هنمشي من هنا وساب هدير وراح للطفله
داغر قرب من الطفله
داغر عا رفه رغم انك انتي شايفه نفسك مش حلوه بس انتي

في عيني اجمل البنات
الطفله بس انت ماشفتنيش قبل كده ياداغر انا فعلا مرعبه
داغر رغم اني ماشفتكيش بعنيه بس شايفك بقلبي وملامحك كبرت علي ايدي انا عا رف ولمست ملامحك الف مره وحافظ كل تفصيله فيكي .. قلبك الابيض هيخلي اللي يعرفك يحبك من غير اي كلام
بقلمي مآآهي آآحمد
حسام خبط الباب كلن مفتوح
حسام مش كفايه كده ياهدير
هدير انا جاايه
هدير هسيبك ترتاحي دلوقتي بس عشان خاطرى بلاش تبصي في المرايه كتير وحبي نفسك عشان انتي تتحبي
هدير جت تمشي راح داغر مسكها من دراعها وقربها منه راحت هدير لفت وشها يمين وبصيتله
داغر همس في ودنها ماشفش وشك هنا تاني انتي فاهمه
داغر كان دايس علي دراع هدير جاامد اوي
هدير دااغر دراعي حرام عليك .. سيبني
داغر فهمتي قولت اي
هدير ايوه .. ايوه فهمت
بقلمي مآآهي آآحمد
هدير مشيت وحسام مشي وراها وداغر من جواه نا ر نفسه يمسك هدير ويقولها .. يقولها ليه ماقولتليش اي حاجه ليه ماقولتليش انك مرتبطه وهتتجوزي .. بس مكانش قادر يعمل كده ابدا للاسف مش شخصيته ولا طبعه
[[system-code:ad:autoads]]بقلمي مآآهي آآحمد
هدير طلعت ودخلت اوضتها وقفلت علي نفسها الباب وكلهم طلعوا وراها
اوضه داغر وهدير الحيطه يادوبك هي اللي تفصل ما بينهم مش اكتر هدير بقت تلمس بأيديها الحيطه وبقت ټعيط
حسام اخيرا مشي وباباها نام
ماما هدير افتحي يابنتي .. افتحي قافله علي نفسك طول النهار حرام عليكي مش كده
هدير فتحت الباب لمامتها ورجعت قعدت علي سريرها
ماما هدير ابوكي نام ياهدير
هدير طيب نوم الهنا
ماما هدير انتي فهماني انا عايزه اقولك اي كويس اوي
هدير لاء مش فاهمه
ماما هدير داغر مش مننا ياهدير
هدير بتوتر قصد ك اي
ماما هدير هنتكلم بصر احه ولا نخبي علي بعض
هدير بصر احه طبعا
ماما هدير طيب احكيلي انا حاسه انه غريب مش طبيعي ضوافره شكلها مرعب وطويله ووسخه اوي وسودااا جدا زي ما يكون بقاله سنين منضفش ايديه وقوته رهيبه وحسيت انه غريب لا يمكن يكون طبيعي زينا ..
هدير ماما اللي عايزه اقولهولك .. ان داغر طيب اوي يبان قاسې وعنيد من بره بس انا عمرى ما شفت راجل زيه قبل كده
[[system-code:ad:autoads]]ماما هدير بتحبيه
هدير ايه
ماما هدير بقولك بتحبيه
هدير معرفش بس اللي اعرفه اني بفكر فيه كل لحظه ببقي عايزه ابقي جنبه لو لمسني جسمي كله بيترعش مابحسش معاه غير بالامان وبس
ماما هدير طيب وحسام
هدير ماما انا طلعت وفتحت عيني علي الدنيا دي لاقيتكم بتقولوا اني لحسام لا عمرى ما حبيت قبل كده ولا اعرف يعني اي حب وانتوا كنتوا موافقين فاكره دايما كنتي بتقوليلي ايه
ماما هدير ايوه فاكره
هدير طالما مابتحبيش ومافيش حد شاغل قلبك يبقي وافقي علي حسام واحنا كلنا هنا عايزينه
بس دلوقتي خلاص ياماما .. انا حاسه ان داغر ده نصي التاني ربنا عمل كده واتخطف ويحصل كل ده عشان اقابله .. انا لازم افهمه علي كل حاجه انا وانا معاه نسيت اني مخطوبه اساسا .. داغر ده حاجه وحسام ده حاجه تانيه خالص ياماما
ماما هدير طيب وهو
هدير ________
ماما هدير وهو ياهدير بيحبك
هدير معرفش ياماما .. معرفش
ماما هدير يعني ايه .. يعني عايزه تحربي لوحدك عشان واحد ما تعرفيش حتي بيحبك ولا لاء انتي فاكره ان ابوكي بعد ما شاف داغر واللي حصل مع البواب هيرضي يجوزك لداغر ولا حسام هيسيبك بسهوله انتي ما تعرفيش حسام كان عامل ازاي وانتي مش هنا ده كان بيمشي يكلم نفسه في الشوارع عشان خاطرك .. لو هو مابيحبكيش يبقي من اولها كده بلاش تفتحي علي نفسك ابواب جهنم ياهدير
بقلمي مآآهي آآحمد
هدير ياريتني اقدر اعرف اللي في قلبه يا امي
ماما هدير ولو معرفتيش وسابك ومشي يبقي هو مش عايزك وخليكي مع حسام احسنلك واسمعي كلام ابوكي .. ابوكي عاوز مصلحتك علي الاقل حسام مننا ومش زي داغر خالص وبعدين انا اخاڤ عليكي من داغر ده . لو زعلتيه في يوم ممكم يقت لك
هدير داغر ما بيأذيش اللي منه يا امي انتي ما تعرفيش اي اللي حصل هناك انا كنت همو ت وهو وقف قدام الكل عشاني
ماما هدير اللي حصل هناك حاجه وحسام وابوكي وجبروتهم حاجه تانيه خالص وانتي عا رفه كده كويس

ماما هدير سابتها ومشيت وهدير حاولت تنام علي السرير تتقلب شمال ويمين عشان تنام مافيش فايده راحت لبست الروب بتاعها واتسحبت بالراحه جدا وفتحت الباب وفتحت باب الشقه بتاعت داغر ودخلت واول ما فتحت الباب دخلت بالراحه اوي علي طراطيف صوابعها لاقت داغر نايم علي الكنبه بره في الصاله راحت قربت منه وبقت تلمس بأيديها ملامحه وهي بتبتسم ومره واحده وبحركه لا اراديه منها غمضت عنيها وبا سته
داغر فتح عنيه وبسرعه جدا مسكها ونيمها علي الكنبه وبقي هو فوقيها ومسكها من ايدها الاتنين
داغر مش عيب واحده فحكم المتجوزه تدخل علي واحد غريب عنها بالليل وتبو سه
هدير داغر سيبني ياداغر انت بتعمل اي
داغر انا اللي بعمل اي .. انتي اللي جايه في نص الليل عندي ..انتي اللي عايزه اي
ولا اقولك انا .. انا خلاص فهمت انتي عايزه اي
داغر ابتدي يقرب من هدير وبقي يبو سها
هدير داغر .. داغر سيبني انت بتعمل اي
داغر بعمل اللي يليق بواحده كدابه وخا ين ه زيك
هدير بعياط وتوسل سيبني ياداغر سيبني حرام عليك ما تعملش فيا كده
هدير نز لت وقعدت علي ركبها وبقت تمسك رجلين داغر وهي بټعيط وبتتوسل عشان يسيبها
هدير ما كنتش في يوم اصد ق ان الحض ن اللي بيحميني من الدنيا كلها هو اللي يأذيني بالشكل ده
هدير .. بلاش انت بالذات تأذيني ياداغر بلاش
داغر فاق لنفسه ووقف وشد رجله من ايديها وزقها
داغر اطلعي بره واعرفي اني لو في يوم قربت منك هقرب منك لمزاجي وبس انتي فاهمه انتي نز لتي من نظرى وهتفضلي طول عمرك في نظرى رخي صه
بقلمي مآآهي آآحمد
هدير بقت تمسك البلوزه بتاعتها وتض م. بيها صد رها ومشيت وهي بټعيط وشعرها منكوش ومتبهدله دخلت بسرعه علي اوضتها
داغر بقي بيضر ب بايده الحيطه وهو هيتجن من اللي حصل
غيظه وحقده من هدير انها ماقلتلهووش خلاه مش في وعيه
ماما هدير دخلت عليها الاوضه هدير عدلت نفسها بسرعه وبقت ترجع شعرها لورا
ماما هدير في اي ياهدير اي اللي حصلك
هدير اترمت في حض ن مامتها وبقت ټعيط .. ټعيط وبس
هدير مش .. مش هاين عليا يا امي .. مش هاين عليا ابعد وكل اللي بينا يروح في لحظه كده انا بحبه .. بحبه اوي يا امي .. بحبه ..
الجميله والوح ش
الجزء العشرون
بقلمي مآآهي آآحمد
ماما هدير في اي ياهدير اي اللي حصلك
هدير اترمت في حض ن مامتها وبقت ټعيط .. ټعيط وبس
هدير مش .. مش هاين عليا يا امي .. مش هاين عليا ابعد وكل اللي بينا يروح في لحظه كده انا بحبه .. بحبه اوي يا امي .. بحبه ..
ماما هدير طبطبت علي هدير واخدتها

في حض نها اكتر ومابقيتش عا رفه تعمل اي في الموقف ده اول مره تشوف هدير بالشكل ده اول مره تشوف بنتها متعلقه بشخص اوي كده
ماما هدير طيب اهدي .. اهدي شويه وكله هيتحل بأذن الله
هدير وهي بټعيط وبتمسح مناخيرها بايدها تفتكرى
ماما هدير اي القرف ده بتمسحي مناخيرك بايدك كده عادي بقيتي مقرفه ما تاخدي كلينكس من جنبك
هدير وهي بتضحك والد موع في عنيها
هدير انا كده بقيت مقرفه ما انتي ما عشتيش في بيت داغر الوح ش
ماما هدير ليه .. هو بيته عامل ازاي
هدير مهما احكيلك مش هتصد قي
ماما هدير لا دي عايزالها قاعده انا ارجع بضهرى ورا كده واسند علي السرير واخدك في حض ني زي زمان
ماما هدير فردت دراعها وهدير نامت عليه وض م.تها في حض نها
ماما هدير احكي بقي
هدير بصي ياستي اول مره شوفته لما دخلت البيت المرعب اللي كله بالاسود
في نفس الوقت
رعد برضوا لسه قافل علي نفسك الاوضه ياغالب ومش عايز تكلم حد
غالب اطلع بره يارعد مش طايق اشوف وشك او اسمع صوتك
رعد بنرفزه احنا مش عا رفين نشوف مصالحنا من ساعه اللي حصل كل حاجه متعطله حرفيا انا مش عا رف اتصر ف من غيرك ياخويا
[[system-code:ad:autoads]]غالب قرب من رعد ومسكه من الياقه بتاعته وزقه علي الحيطه
غالب بكل غيظ اعتبرني مېت .. اعتبر انك قت لتني لما سيبتني ومشيت ياجبان .. اعتبر اني داغر ما أنقذنيش كنت هتتصر ف ازاي وقتها .. انا عمرى ما هنسي اللي حصل ولا انك سيبتني في يوم
بقلمي مآآهي آآحمد
رعد بخو ف انت ليه مش قادر تفهم انا خۏفت من اللي حصل مكنتش عا رف اعمل ايه .. انت لو مكاني كنت هتعمل كده ومكنتش هلومك
غالب حجه البليد

رعد لاء مش حجه البليد ولا حاجه انت عا رف انا بحبك قد ايه
غالب سابه ورفع راسه للسقف ونفخ دخان سيجارته بزهق ههه بتحبني .. ما انا شوفت حبك ليا خلاص
رعد بقالي عشر ايام بوضحلك اسبابي اللي خلتني اسيبك وامشي
غالب اطلع بره يارعد انت فاهم اطلع برررره
رعد اتنفض بسرعه وطلع وقفل الباب وراه
غالب بقي يبص لنفسه في المرايه وهو ماسك الكاس بتاعه وبيكلم نفسه
غالب ياترى عملت كده ليه ياداغر ليه انقذتني رغم كل اللي حصل مني ما انا برضوا مش هسيبك مهما حصل لازم اخد اللي انا عايزه
وبعدين .. اعمل اي والصندوق انا لازم اجيب الصندوق مهما حصل
[[system-code:ad:autoads]]غالب كان ماسك الكاس في ايده من كتر قهرته وغيظه مسكه رماه في المرايه اتكس رت ١٠٠ حته
بقلمي مآآهي آآحمد
غالب بتنهيده برضوا مش هسيبك ياداغر الكلب
في نفس الوقت
داغر كان قاعد علي الكنبه والذئب الصغير جه قعد جنبه وهو بيعرج برجليه داغر شاله وبقي بيملس عليه بأيديه
داغر في نفسه انا ازاي عملت كده .. انا عمرى ما كنت كده .. ازاي أأذيها بالشكل ده
داغر مره واحده قام والعناد ركبه وهو متنرفز
داغر بنرفزه تستاهل دي كذبت عليا دي ماينفعش معاها شفقه ولا رحمه واحده زي دي لازم ټدفن بالحياه عشان تبقي علي ذمه راجل وتخلي راجل تاني يحبها
داغر لسه بيكلم نفسه وهو مكشر وضامم حواجبه
داغر تخلي راجل تاني يحبها .. معقول .. معقول اكون بحبها
معقول واحد زيي انا يحب
داغر في نفسه وماحبش ليه هو انا مش بني اد م ومن حقي اني احب
داغر في نفسه اتعص ب مره تانيه لاء مش من حقك تحب الحب ضعف وهيخليك ضعيف
الحب بيخليك تثق في اللي بتحبه وانا وثقت في اقرب الناس ليا زمان وهما اكتر ناس أذوني اوعي تحب ياداغر خليك قوي كل الناس تخاف منك وتعملك الف حساب .. واديك شوفت اول واحده ابتديت تثق فيها طلعت بتكذب عليك وخا ين ه كمان وتستاهل اللي عملته فيها واكتر شويه
في نفس الوقت
ماما هدير دي حكايه ولا في الافلام يابنتي بقي كل ده حصل
هدير اوعديني انك ما تقوليش لحد علي اللي حصل ياماما
ماما هدير ابوكي سابك النهارده بمزاجه عشان جايه من السفر تعبانه لكن من بكره هيبدأ يسالك وهيفتح معاكي س ج هتقوليلوا ايه
هدير عادي هقوله اللي حصل بس مش هقوله انه داغر يبقي اخو غالب كل اللي هقولهوله ان حد خطڤني وهربت منهم ودخلت بيت داغر بالغلط وانقذني منهم وعمل المستحيل عشان يرجعني اللي حصل بالظبط الا حته ان غالب يبقي اخو داغر
ماما هدير اسمعيني ياهدير انتي طول عمرك عا رفه ان احنا صحاب مش ام وبنتها
هدير عا رفه ياماما انتي عايزه تقولي ايه ..
ماما هدير يابنتي انا بس ولسه هتكمل
هدير حطت ايدها علي بوق مامتها
هدير ماما ارجوكي سبيني ولو مره واحده اختار ان شالله لو اختياري ده غلط من وجهه نظرك سبيني حتي اتعلم من غلطي ده .. بس اللي انا متأكده منه ان اختياري في الاخر هيطلع صح وبكره تقولي هدير قالت
ماما هدير انتي عا رفه اني معاكي في اي قرار تاخديه واني دايما واقفه في ضهرك عشان انا واثقه فيكي ياهدير
هدير ربنا يخليكي ليا ياماما
ماما هدير ويخليكي ليا يانن عيون ماما من جوه
تاني يوم الصبح
اللواء المنشاوي جه يخبط علي داغر
داغر بسرعه قام عشان وفتح الباب من قبل ما يخبط
اللواء المنشاوي استغرب انا .. انا لسه ماخبطتش عرفت ازاي اني بره
داغر _______
بقلمي مآآهي آآحمد
المنشاوي انت مابتردش ليه
داغر سامعك بس مش عايز اجاوب
المنشاوي بتنهيده بر احتك .. انا جاي اسالك اذا تحب اجيبلك اي حاجه من بره ليك او للطفله
داغر بيتكلم بقرف شكرا احنا مالناش طلبات
المنشاوي بنرفزه انت بتتكلم كده ليه
داغر قرب منه واتنرفز
داغر تقصد. بتكلم ازاي
المنشاوي فيك حاجه متغيره
داغر كان لسه هيتنرفز علي المنشاوى في حاجه منعته يمكن عشان هو والد هدير مش عا رف بعد بسرعه عن المنشاوي واداله ضهره
داغر يمكن .. يمكن عشان مش واخد علي الناس دخول اشخاص في حياتي حاجه مش متعود عليها ارجوك سيبني دلوقتي
المنشاوى هسيبك بس لازم نتكلم تاني

داغر اكيد
البودي جارد دخل علي غالب
البودي جارد عرفنا داغر راح فين الايام اللي فاتت دي
غالب بلهفه فيين انطق
البودي جارد جاب الراجل اللي سفر داغر وهو متربط من ايديه ورجليه بالحبال ورماه قدام غالب ووقع قدامه في الارض
غالب وطي وقعد علي ركبه في الارض
غالب Ein Wort möchte ich gleich von dir wissen Dagher reise zu mir wo willst du mich anlügen? Ich weiß dass ich dich nicht verschonen werde
كلمه واحده وتجاوب عليا بكل صد ق ولو حسيت بأي كلمه كڈب طالعه منك هتتقت ل في الحال داغر راح فين
الراجل ___________
غالب طلع المسد س وضر ب رجل الرجل بي
الراجل ahhhhhhhhhh
Ali Egypt hat mich gebeten nach Ägypten zu reisen
علي مصر. طلب مني انه يسافر علي مصر.
غالب رمي المسد س
غالب اقت لوه واعملوا حسابكم من بكره الصبح هنسافر علي مصر.
الجميله والوح

ش
الجزء الواحد والعشرون
بقلمي مآآهي آآحمد
غالب اقت لوه واعملوا حسابكم ان من بكره الصبح هننز ل علي مصر.
الراجل Nein nein töte mich nicht ich habe dir gesagt was ich weiß
لا.. لا بلاش تقت لوني انا قولتلكم اللي اعرفه بلاش تقت لوني
البودي جارد طلع المسد س وقت ل الراجل
غالب اتنرفز
غالب بنرفزه بتقت له هنا ياغبي انت
البودي جارد بتوتر انا اسف ياداغر بيه انت طلبت وانا نفذت
رعد خلاص ياغالب هدي نفسك شويه
غالب بصوت عالي انت تخرس خالص انت فاهم
البودي جارد شال الراجل ومشي
غالب هات اي حد ينضف الډم ده وحضر البا سبور بتاعك بس مش الاصلي ياغبي
رعد هنسافر بالبا سبور المزور
غالب اكيد طبعا انت عا رف بعد اخر عمليه لينا في مصر. مبقاش ينفع ندخل مصر. بهوياتنا الاصليه
رعد تمام ياغالب اللي تشوفه
في نفس الوقت
عند هدير لاقت اللي بيخبط علي الباب جاامد اوي
ماما هدير ايوه .. ايوه مين
ماما هدير فتحت
اسراء معقول .. معقول هدير رجعت ياطنط
ماما هدير بفرحه ايوه رجعت يا اسراء اخيرا رجعتلي وقلبي ارتاح
[[system-code:ad:autoads]]اسراء هي فين .. فين ياطنط دي وح شتني اوي
بقلمي مآآهي آآحمد
ماما هدير جوه في اوضتها صحيها من النوم
هدير كانت نايمه علي السرير اسراء بسرعه دخلت عليها ونطت جنبها علي السرير واخدتها في حض نها
اسراء مش مصد قه .. مش مصد قه ياهدير انك رجعتي تاني
هدير فاقت بسرعه وقامت وهي شعرها منكوش وبقت تحض ن في اسراء وبقوا الاتنين يصوتوا من كتر الفرحه انهم اخيرا شافوا بعض
داغر سمع صوت صويت طالع من اوضه هدير بسرعه جدا من غير ما يفكر فتح باب الشقه وراح علي شقه هدير جه يدخل الباب كان مقفول بخبطه واحده منه برجله كس ره وبقي يمشي علي صوت الصر يخ بتاعهم لحد ما وصل اوضه هدير ولانه حافظ ريحه جسم هدير ..شم ريحه شخص غير هدير في الاوضه وقبل ما هدير تلحق تقوله كلمه في لمح البصر. كانت رقبه اسراء صحبتها مابين دراع داغر ومش قادره تتنفس
هدير بخو ف داغر .. داغر بتعمل اي سيبها ياداغر دي صحبتي
داغر ابتدي ينتبه لنفسه صحبتك .. صحبتك ازاي .. انا سامعك بتصر خي
هدير لا ياداغر لاء مش زي ما انت فاهم ارجوك سيبها دي بلعت ريقها عشان بس كانت وح شاني
[[system-code:ad:autoads]]اسراء خلاص مكانتش قادره تتنفس
هدير داغر.. عشان .. عشان خاطرى سيبها وانا هفهمك
داغر يعني ماكنتش بتأذيكي
هدير لاء .. لا والله مكانتش بتأذيني
داغر ساب اسراء راحت واقعه في الارض
داغر بعص بيه وصوت عالي اومااااال اي ا
بقلمي مآآهي آآحمد
هدير اصل هي كانت وح شاني اوي فلما شوفتها بقيت مبسوطه اوي وبقيت اصر خ انا وهي من غير ما نحس
داغر ض م. حواجبه كده وهو مستغرب واتحرج من نفسه جدا انه جرى علي هدير بالسرعه دي ولسه هيلف عشان يمشي
ماما هدير كانت داخله بالفطار وماسكه الصنيه في ايديها لما شافت اسراء في الارض كده الصنيه وقعت من ايدها في الارض من الخضه
داغر سمع صوت الصنيه وهي بتسيبها من ايدها جرى بسرعه وفي لمح البصر. مسك صنيه الاكل قبل ما تقع في الارض ولحقها
اسراء بصت كده وبقت مستغربه
اسراء با ستغراب اي ده في ايه .. اللي حصل ده بجد
داغر وهو ماسك الصنيه لف راسه لورا ناحيه اسراء ورجع بص تاني لماما هدير ماسمعش صوت حركه ايدها وهي بتترفع عشان تاخد منه الصنيه

داغر وهو متوتر من اللي حصل واتحرج من نفسه جدا انه دخل عليهم مره واحده الصنيه.. الصنيه كانت .. كانت هتقع وادا الصنيه لماما هدير ومشي بسرعه مامتها مسكت الصنيه وهي متنحه من سرعه داغر بالرغم من ان هدير حاكيتلها بس هي مكانتش متوقعه انه يكون بالسرعه دي
اسراء قامت بسرعه وراحت لهدير وهدير كانت بتبتسم وبصه ناحيه الباب داست علي شفا يفها وهي مبسوطه من اللي حصل وان داغر رغم انه بيقولها مش عايز يشوفها تاني بس لمجرد انه حس انها في خطړ جرى عليها من غير اي تفكير
بقلمي مآآهي آآحمد
اسراء شاورت لهدير بايديها كده وهدير كانت سرحانه
اسراء اي روحتي فين ومين المزززز اللي كان هيمو تني ده
ده المت علي ايده راحه
هدير ما تسكتي شويه
اسراء اسكت اي انا كنت همووت علي الاقل اعرف انا كنت همو ت علي ايد مين
هدير ده دااغر ..
اسراء داغر مين
هدير بعدين .. بعيدين
نادت علي مامتها
هدير ماما .. هو .. هو احنا مش هنعمل فطار لداغر وغدير
ماما هدير هنعمل ..انتي بتقولي هنعمل اول مره تقولي هنعمل دي
هدير يوووه ياماما
ماما هدير طيب خلاص انا محضره الفطار من بدري ليهم
هدير بجد هو فين الفطار
ماما هدير عندك في المطبخ
هدير دخلت المطبخ بسرعه وجابت صنيه الاكل
اسراء اي ده كله .. اي ده كله .. هتودي صنيه الاكل بنفسك يابرنسيسه
هدير اه هوديها عادي يعني وبعدين شكلي حلو
اسراء شكلك حلو لاااا ده انتي لازم لما تيجي تحكيلي علي كل حاجه
هدير طيب .. طيب امشي بقي
هدير سابتها وراحت طلعت بره بتبص لاقت باب الشقه متكس ر
هدير بزهق يادي المصېبه الباب اتكس ر وبعدين اقول لبابا اي دلوقت
وبعدها خبطت علي داغر .. داغر كان سامع صوت الخبط بس مارضاش يفتح الذئب الصغير بقي يشده من بنطلونه عشان يفتح الباب
داغر اي سيبني .. هقولها اي دلوقتي .. اكيد عرفت اني مهتم بيها
بقلمي مآآهي آآحمد
هدير خبطت مره تانيه
الطفله قامت من النوم وفتحت الباب
هدير دخلت بابتسامه
هدير صحيتك ياغدير
غدير بصر احه اه .. بس ده اكل
هدير بصت لداغر اه اكل .. اصل .. اصل انا عا رفه انكم مش اكلتوا حاجه من امبارح وقولت اكيد جعن…. ولسه هتكمل الطفله شدت منها الصنيه وحطيتها في الارض وبقت تاكل بأيديها الاتنين
اسراء كانت واقفه ورا هدير وشايفه ضهر الطفله وهي بتاكل بطربقه همجيه اوي هدير بصت علي اسراء كده راحت بسرعه قفلت الباب في وش اسراء وراحت لغدير
هدير احنا قولنا ايه ياغدير مش ناكل بالراحه وعندنا معلقه ناكل بيها زي ما علمتك
داغر بعص بيه ما تخليها تاكل بطبيعتها
هدير بصوت حنين وماله لما تاكل بر احتها بس بطريقه اد ميه شويه
داغر واحنا حيوانات في نظرك وجايه تعلمينا نبقي بني اد مين ازاي
هدير داغر انا ماقصد ش انا بس .. قط عها في الكلام
داغر انتي بس جايه تمشينا علي مزاجك مش اكتر عايزه تغييرينا علي اللي اتربينا عليه
هدير انا مش هرد عليك ..
هدير سابته ومشيت راحت قعدت في مستوي الطفله وشالت الصنيه وقامت حطت الاكل علي الطرابيزه
هدير تعالي كلي هنا ياغدير
غدير قعدت وبقت تمسك المعلقه وتاكل بيها
هدير كلي بالراحه وعلي مهلك الاكل كله هيبقي ليكي اتفقنا
غدير هزت راسها بالموافقه وهي بتبتسم
هدير راحت لداغر ووقفت وراه
هدير متشكره اوي ياداغر
داغر علي .. علي ايه
هدير انت عا رف علي ايه ..
داغر معرفش ومش عاوز اعرف
هدير داغر انا محتاجه اتكلم معاك
داغر مش

عايز ومش حابب اتكلم مع واحده زيك وارجوكي اطلعي بره
هدير داغر انت بتقول اي .. اسمعني اديني فرصه واحده اشرحلك
داغر بقولك اطلعي بره واول ما ابتدي يتعص ب
هدير خلاص .. خلاص بلاش تتعص ب انا هطلع ياداغر
بقلمي مآآهي آآحمد
هدير ادت ضهرها لداغر وهي بتتمني انه ينادي عليها وبقت تغمض عليها وبقت تقول في سرها يارب ينادي عليه ولسه هتطلع راح داغر نده عليها
هدير اخدت نفس وابتسمت
هدير كنت عا رفه انك .. قط ع كلامها
داغر اطلعي بسرعه من هنا ابوكي في الاسانسير وبيكلم في التليفون .. امشي قبل ما يشوفك
هدير اتنرفزت انت نادتني عشان كده
داغر اكيد
هدير طيب ياداغر همشي
هدير مشيت وقفلت الباب وراها
الطفله انا عايزه اعرف انت بتعمل كده ليه
داغر بعمل اي
الطفله سادد الباب في وشها كده ليه

داغر داس علي سنانه بلاش .. نتكلم .. في حاجه اكبر منك
الطفله لاء هنتكلم مش انت كنت عايزني اتكلم فا انا بقي هتكلم هدير بتحبك وانت كمان بتحبها بلاش تضيعها من ايدك وتخلي ابن عمها ده ياخدها منك
[[system-code:ad:autoads]]داغر خلصتي
الطفله اه خلصت
داغر روحي كملي أكلك احسنلك
الطفله طيب خلاص .. خلاص هاروح ما تتعص بش
في نفس الوقت
الظابط حسام باشا شرفتنا
حسام تسلميلي
الظابط اي خد مه اقدر اخد مك بيها
حسام اه .. عايزك تكشفلي علي الاسم ده ضروري تجيبلي قراره .. وكل حاجه عنه
الظابط اديني الاسم ياباشا وفي خلال اربعه وعشرين ساعه هجيبلك كل حاجه عنه
حسام خد عندك حسناء محمد حسين الد مرداش
الظابط تؤمرني بخد مه تانيه
حسام الظاهر اني هحتاجك الفتره اللي جايه كتييير
الظابط انا تحت امرك وتحت امر سياده اللواء انت تؤمر
حسام رفع حاجبه وحط القلم علي طرف شفا يفه ماشي ياداغر خلينا وراك لحد ما نعرف حكايتك اي بالظبط ولو طلع عليك حاجه مش هرحمك
بقلمي مآآهي آآحمد
في نفس الوقت
في المطار
رعد حمدالله علي السلامه ياغالب
غالب بص جنبه لرعد من فوق لتحت وابتسم ابتسامه ظهرت بجانب شفا يفه با ستحقار
الله يسلمك ياحيلتها
رعد ماشي بصلي باحتقار اعمل اللي انت عايزه بس انا عايز اعرف هنعمل اي دلوقتي
[[system-code:ad:autoads]]غالب هنطلع علي اي اوتيل وهنقلب الدنيا علي واحده اسمها هدير المنشاوي وابوها يبقي لواء
رعد ازاي
غالب واحده زي دي كانت مخطوفه واكيد ابوها ماسابش قسم او مديريه الا لما بلغ فيها يطلعوا فرقه بحث عنها واكيد اسمها مكتوب في السجلات ولحد ما نعرف اسمها وعنوانهم هنفضل مستنيين في الاوتيل
رعد د ماغك دي الماااااظ
غالب يلا بينا
البودي جارد بسرعه جاب عربيه وفتح الباب لغالب
في نفس الوقت
المنشاوي با ستغراب اي اللي عمل الباب كده
ماما هدير ده .. ده
المنشاوي ده اي ما تنطقي .. دخل عليكوا حرامي .. حد كس ر عليكم الباب
ماما هدير لا يامنشاوي مش كده
المنشاوي اومال حصل اي ده باب مصفح ده عاوز مرزبه عشان تفتحه
ماما هدير اتكس ر هو كان بايظ من زمان اتكس ر
المنشاوي اي اللي كس ره
هدير جت بسرعه تجرى هي واسراء
هدير انا يابابا انا اللي كس رته
المنشاوي انتي ياهدير
هدير اه مكانش عايز يفتح تربس مره واحده وبعدها خليتها تخبط علي داغر راح كس ره عشان تدخل
المنشاوي كس ر باب زي ده لوحده كده بطوله
هدير اه .. اه يابابا
المنشاوي ده اكيد بياخد منشطات عشان الصحه دي كلها
هدير منشطات اي يابابا
المنشاوي طيب ادخلوا لحد ما نشوف حد يصلحلنا الباب ده
هدير دخلت هي واسراء
اسراء مش ناويه تقوليلي بقي
هدير اقولك اي
اسراء مين داغر ده .. ومالك مهتميه بي اوي كده ليه
هدير واحد انقذني من المت ورجعني بلدي لازم اعمل كده عشانه واهتم بي
اسراء عليا انا الكلام ده صح
هدير عادي يعني
اسراء طيب هسيبك انا بقي .. وخللي بالك حسام لو حس بحاجه زي اللي انا حسيتها مش هيسكت
هدير يوووه بتفكريني بحسام ليه دلوقتي
اسراء يابنتي انتي كنتي كلها اسبوع وتتجوزيه لولا خطڤك مش اكتر
هدير والحمد لله اني اتخطفت ومتجوزتهووش
اسراء يايختك كل حاجه تحت رجلك ومش حاسه باللي انتي فيه
هدير لو بتتكلمي علي حسام فخليهولك
بقلمي مآآهي آآحمد
اسراء اتضايقت انا ماشيه
هدير بدرى كده
اسراء هبقي اجيلك عشان اخدك ونخرج سوا سلام
هدير ماشي سلام
اسراء ركبت الاسانسير وطلعت فونها واتصلت
اسراء الووووو
اللي بتكلمه ________
اسراء مارضيتش تحكيلي حاجه عنه
اللي بتكلمه _________
اسراء هاخد الكلام من بوقها يعني وبعدين كانت هتحس بحاجه لو كنت فضلت اسالها عنه اكتر من كده
اللي بتكلمه ______________
اسراء خلاص .. خلاص ما تزعقش هبقي اخدها ونخرج وهخليها تحكيلي عنه
اللي بيكلمها __________
اسراء ماشي سلام
في نفس الوقت
ماما هدير عملت اي يامنشاوي في عيله ام داغر
بقلمي مآآهي آآحمد
المنشاوي خلاص كلها بكره بكتييير او النهارده بالليل واعرف عنه كل حاجه انا كلمت ظباط كفوء هيعرفوا عنوانهم
بقلمي مآآهي آآحمد
ماما هدير وليه ماقولتش لحسام
المنشاوي هو طلب مني ان هو اللي يتحرى عنهم بس انا مارضيتش قولت انا اللي هقوم بالخد مه دي

ماما هدير طيب واول ما هتعرف هتعمل اي
المنشاوي هعمل اي يعني اكيد هوصله بيهم ..
بقلمي مآآهي آآحمد
هدير سمعت كده وعرفت ان خلاص داغر هيمشي ويسيبها ولو طلع من البيت من غير ما تحكيله مش هتعرف توصله تاني بقت د موعها تنز ل منها من غير ما تحس
بقلمي مآآهي آآحمد
وعلي الساعه ٩ بالليل تقريبا المنشاوي جاله تليفون
المنشاوي الووو .. ايوه .. ايوه .. صحيح الكلام ده
اللي بيكلمهالمنشاوي تمام عفارم عليك
اللي بيكلمه
المنشاوى انا عا رف انك هتجيبلي كل المعلوما ت في اقل وقت
تمام علي بركه الله اديني العنوان
المنشاوي جاب ورقه وقلم وكتب العنوان في ورقه .
ولبس الروب بتاعه وخبط علي داغر
هدير سمعت باباها ومشيت وراه وبقت واقفه علي الباب
بقلمي مآآهي آآحمد
المنشاوي خبط علي داغر وهو من علي الباب بره وداغر فتح
المنشاوي انا قدرت اجيبلك عنوان اهل والداتك
داغر فين العنوان
المنشاوي ما تقلقش انا هوديك لغايه عندهم . جدتك ام والدتك لسه عايشه بكره الصبح اعمل حسابك انك هاتروحلها ويبقي كده انا وفيت الدين اللي عليا
داغر تمام من بكره الصبح هتلاقيني جاهز انا والطفله
المنشاوي وما تنساش الديب بتاعك
داغر ما تقلقش
هدير سمعت كده دخلت علي اوضتها علي طول
وبقت مش قادره تنام اليوم ده الساعه عدت واحده بالليل
بقلمي مآآهي آآحمد
هدير ماشي ياداغر
هدير دخلت اخدت شاور وحطت برفيوم وميكب اوفر وفردت شعرها ولبست قميص نوم وعليه روب
وفتحت الباب بالراحه اوي واخدت مفتاح شقه داغر وفتحت الباب مره تانيه وقفلته وراها الشقه كانت كلها ضلمه يادوبك البلكونه كانت مفتوحه وضوء القمر كان داخل فيها
واول ما دخلت مالقيتش داغر علي الكنبه ..ولسه بتبص شمال ويمين عشان تشوفوه مره واحده لاقيته وراها ومسكها من دراعها وابتدي يشم ريحتها
استغرب وعلاما ت القرف بانت عليه
داغر اي الريحه اللي طالعه منك دي
هدير دي ريحه الميكب انت مش لو هتبصلي في يوم هتبصلي عشان مزاجك وبس
داغر وانا جايه بقولك انا راضيه اكون جنبك حتي لو عشان مزاجك وبس
داغر اتعص ب انتي بتقولي ايه

هدير بقول اللي انت عايز تسمعه وعايز تفهمه ايوه .. ايوه انا واحده

خا ين ه مرتبطه بر اجل وببص لواحد تاني .. انت مش عايزني غير عشان مزاجك وبس اتفضل انا راضيه ياداغر
هدير قلعت الروب وبقت قدامه بقميص النوم
النهارده اخر يوم لينا مع بعض ومش هعرف اخلي اليوم ده يعدي من غير ما اكون فيه جنبك حتي لو هكون جنبك بالشكل ده
هدير مسكت ايده وحطيتها ما بين صد رها
هدير انا جااهزه
داغر بنرفزه انتي اكيد اټجننتي
هدير انا نفسي تسمعني .. واذا كانت دي الطريقه الوحيده اللي هتخليك تسمعني انا قولتلك الف مره انا راضيه
هدير حطت ايدها علي وش داغر ومسكت ايده حطيتها علي وسطها وقربت منه
داغر بقي قريب منها اوي نفسها برفضها وفي نفس الوقت نفسها انه يسمعها ومره واحده فاق لنفسه وفتح عنيه وض م. حواجبه ومسكها من شعرها وجرها وراه
بقلمي مآآهي آآحمد
وډخلها الحمام
ووقفها قدام مرايه الحمام
داغر وهو ماسك شعرها وشددها منه
داغر انتي مين .. بصي لنفسك في المرايه كويس شايفه اي
هدير والكحل سايح من عنيها
هدير انا .. انا .. مش عا رفه بقيت انا مين
[[system-code:ad:autoads]]داغر دي مش انتي دي واحده تانيه واقفه قدامي
داغر جاب الفوطه وبقي يمسحلها وشها من الميكب الاوفر اللي حطاه
داغر انا هدير اللي عرفتها كانت انضف من كده بكتير كانت هتمو ت نفسها ولا ان واحد يلمسها دخلت في بيت الوح ش وشافت ذله علي ان حد ېلمس جسمها لكن هدير اللى واقفه قدامي دي انا معرفهاش
ارجعي هدير بتاعت الاول
داغر فتح الحنفيه وحط راسها كلها تحت الحنفيه
داغر فوووووقي .. فوووقي ياهدير واوعي تسلمي نفسك لحد حتي لو كنت انا انتي فاهمه
حسام الوووو
الظابط حسام باشا جيبتلك قراره
حسام انطق اتكلم
الظابط انت عا رف الواد ده ابن مين
حسام ابن مين انطق
الظابط ده ابن اكبر تاجر اعضاء بشريه في مصر. وهربان بقاله سنين
حسام ضحك ضحكه خبي ثه ظهرت بجانب شفا يفه
حسام جه في ملعبي
الجميله والوح ش
الجزء الثاني والعشرون
بقلمي مآآهي آآحمد
داغر بقولك اطلعي بره واول ما ابتدي يتعص ب
هدير خلاص .. خلاص بلاش تتعص ب انا هطلع ياداغر
بقلمي مآآهي آآحمد
هدير ادت ضهرها لداغر وهي بتتمني انه ينادي عليها وبقت تغمض عليها وبقت تقول في سرها يارب ينادي عليه ولسه هتطلع راح داغر نده عليها
[[system-code:ad:autoads]]هدير اخدت نفس وابتسمت
هدير كنت عا رفه انك .. قط ع كلامها

داغر اطلعي بسرعه من هنا ابوكي في الاسانسير وبيكلم في التليفون .. امشي قبل ما يشوفك
هدير اتنرفزت انت نادتني عشان كده
داغر اكيد
هدير طيب ياداغر همشي
هدير مشيت وقفلت الباب وراها
الطفله انا عايزه اعرف انت بتعمل كده ليه
داغر بعمل اي
الطفله سادد الباب في وشها كده ليه
داغر داس علي سنانه بلاش .. نتكلم .. في حاجه اكبر منك
الطفله لاء هنتكلم مش انت كنت عايزني اتكلم فا انا بقي هتكلم هدير بتحبك وانت كمان بتحبها بلاش تضيعها من ايدك وتخلي ابن عمها ده ياخدها منك
داغر خلصتي
الطفله اه خلصت
داغر روحي كملي أكلك احسنلك
الطفله طيب خلاص .. خلاص هاروح ما تتعص بش
في نفس الوقت
الظابط حسام باشا شرفتنا
حسام تسلميلي
الظابط اي خد مه اقدر اخد مك بيها
حسام اه .. عايزك تكشفلي علي الاسم ده ضروري تجيبلي قراره .. وكل حاجه عنه
الظابط اديني الاسم ياباشا وفي خلال اربعه وعشرين ساعه هجيبلك كل حاجه عنه
حسام خد عندك حسناء محمد حسين الد مرداش

موقع كامسترو للسياحة العالمية من أفضل المواقع فى مجال السياحة انصح بزيارتة .
الصفحة السابقة 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20الصفحة التالية

مقالات ذات صلة

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

شاهد أيضاً
إغلاق
زر الذهاب إلى الأعلى